LA REFRIGERACIÓ DE LLET.
La segona etapa de Can Quintana.
El Quintana tira endavant amb la Llet. Estara el negoci de la seva vida. Ja amb la recollida a pages motoritzada, el següent pas es muntar, una instal·lació de refrigeració de llet. Un seguro per el posterior transport ja en cisternes per subministrar a les fabricas de llet i iogurts, abans de portar-la de fora.
El Joan ha arribat a portar amb els seus trailers mes de 20.000.000 de litres de llet de França i Belgica, per una coneguda marca de iogurts, quan aqui se li donaven dines als vaqués perquè pleguin. Quina vergonya de Pais manipulat.
Fotografia única en una empresa de transports.
Vehicles que es porten entre ells hasta trenta anys
de diferencia. Desde el vell taxi Chevrolet
reconvertit en camioneta, al Pegaso Comet.
Carrosseria feta sobre un chasis Fiat. I el
motor de benzina canviat a Perkins.
La primera cisterna, baixant llet a la Capital.
La cisterna EBRO encara amb la cabina sense
pintar amb els colors de la casa.
El SAVA, lo millor en aquells Temps,
en comparació dels seus germans que re-
collien les marranxes a Pages.
La flota ja amb dos peces modernes, el SAVA i el COMET.
Camió Nazar amb el Numero 7, per recollir marranxes a Pages.
Una vida efímera a Can Quintana, estrenat, xocat, desballestat.
El Pegaso Comet cisterna, comensa
l'era moderna.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada