17 de gen. 2015

FIRA DE MOSTRES A BARCELONA. 1959.



Nomes arribar al us de la rao, per un jovanet i el meu mon varen ser els vehicles de motor.Principalment els que es pogues carregar algo damunt.
 Esperava cada any que el meu Pare hem portes a la fira de mostres a Montjuich.
Alla hi era tot, lo que acabava de sortir, amb la lentitud de la època. Aixo si una gran novetat.
Buscant per els calaixos.



A la Plaça de Espanya, en front les torres Venecianes
i d'esquena al cuartell de la Policia Nacional, ja es troba
l' aperitiu, com aquest aiga americà, junt al petit 600.


Autobusos de Transports Municipals a l'esquerra,
llastima, la foto era una panoràmica,dels Jardins
fins la plaça  Espanya. El totem de motores Matacas,
una altra empresa emblemàtica Catalana.Els
 vehicles industrials, adornaven els jardins exteriors.



Mes amunt ja dins els pavellons les empreses
 alimentaries i begudes, com Canals i Nubiola,
Gallina Blanca. El flam xino Mandarin, desconegut
a la nostra epoca. Com a preparat.Et regalaven 
un barret de cartro chino amb gomes.



Els inicis de Barreiros ja establert com a fabricant
amb els models propis. Aqui veiem la primera cabina
en serie. Algù hem preguntava si aquesta cabina
 tenia un vidra lateral.

sucarrats.

Els meus records fins trobar aquestes fotografies era 
el vidre de darrera que pràcticament arribá al lateral.
El de us militar amb les rodes desmesurades, altre
meravella de la tecnica. Barreiros.


Com no, els Pegaso amb un 1031 i un prototip de
 165 de tres eixos. Per Barcelona Jo no els he vist 
mai circula. Al fons mes Pegaso i semirremolcs
incipients a l'epoca. Un frigorific Fruehauf, enga-
chat a un 165 i a la esquerra un Scania-Vabis de morro.


Parlant de semirremolqs. La marca puntera de la Epoca
 a Espanya. Fruehauf . 


Un preciós coupe de tall americà.