10 de gen. 2014

INDONESIA. Transporte de Animales.





Imágenes del Transporte al detallé de los animales
 para consumo en Sulawesi.



La moto. la mejor "Jaula" de transporte 
de ganado.

... o a pie.

en la furgoneta con la familia.


...en camion.

...en carro.



...y la jaula propiamente dicha
de las aves, pero sobre moto.






6 de gen. 2014

QUINTANA 4.





L'Era SCANIA i la actualitat.
Per els camins  d'Europa amb Olis, lipids, sucs de fruites, ou liquid,chocolata...




1979


1981




Acabat d'estrenar, fent el seu viatge a Clemont-Ferrand.
per la ruta de Millau. Tot pujada i bona ruta per comprovar
el consum i tiratge del nou vehicle.

Els vehicles carregats, tots guardat a cobert dins els grans garatges de
la empres Quintana.



De buit al carrer, despres de passar per el rentador
i precintat per anar a buscar la propera carrega.





QUINTANA 3






Quintana en Colors.
Dels camins de Llet i boira d'Osona.

Amb la refrigeració de llet, Quintana avança molt en el volum de recollida de llet. L'emmagatzema i cada cop amb cisternes mes grosses l'envia a la Capital.
Un dels seus principals clients es la lletera ATO, a la Zona Franca de Barcelona. Sols per ella i dedica un camio cisterna de recollida ja sense cantines ha arribat l'època moderna. Amb el comet tripliquen la feina deixen el esforç físic de carregar i descarregar, ja tot va amb motors, d'aspiració i transvasament.
 La flota augmenta.

EBRO I PEGASO.


Instal·lació per la refrigeració de llet.


L'arribada dels EBROS.
La numeració dels vehicles torna a començar.
2
34

5

Intercalat amb els Ebro de recollida el Pegaso
de ruta, ja amb la llet refrigerada.




El Pegaso Comet recollidor i tractador de la 
llet, es han acabat les cantines. Camion per 
a us exclusiu de la marca ATO.






La família camionera Quintana.


Amb adhesiu de Targeta de transports comarcal.
Concretament amb color blau.
  

Cisterna amb l'adhesiu del servei de refrigeració de llet.
Concretament amb color blanc.


com a gran transportista. Un cap de setmana per la foto.




Fotografies recordatòries de la Flota. Tot un èxit.
Una empresa model ja treballant per la posterioritat.


Els quatre eixos arriben a la empresa Quintana.




A continuació ja el trailer, fins avui en dia que
ja no fan transport de llet. Productes liquides alimentaris.




 Cisterna amb un anagrama que tenia
 que ser la marca de Transports Quintana SA.



Un Barreiros 300 colat als Pegasos. A partir d'ara
tot sera camió articulat Scania.









QUINTANA 2



LA REFRIGERACIÓ DE LLET.
La segona etapa de Can Quintana.


El Quintana tira endavant amb la Llet. Estara el negoci de la seva vida. Ja amb la recollida a pages motoritzada, el següent pas es muntar, una instal·lació de refrigeració de llet. Un seguro per el posterior transport ja en cisternes per subministrar a les fabricas de llet i iogurts, abans de portar-la de fora.
El Joan ha arribat a portar amb els seus trailers mes de 20.000.000 de litres de llet de França i Belgica, per una coneguda marca de iogurts, quan aqui se li donaven dines als vaqués perquè pleguin. Quina vergonya de Pais manipulat.



Fotografia única en una empresa de transports.
Vehicles que es porten entre ells hasta trenta anys
de diferencia. Desde el vell taxi Chevrolet
 reconvertit en camioneta, al Pegaso Comet.




Carrosseria feta sobre un chasis Fiat. I el 
motor de benzina canviat a Perkins.


La primera cisterna, baixant llet a la Capital.


La cisterna EBRO encara amb la cabina sense
 pintar amb els colors de la casa.


El SAVA, lo millor en aquells Temps,
en comparació dels seus germans que re-
collien les marranxes a Pages.


La flota ja amb dos peces modernes, el SAVA i el COMET.







Camió Nazar amb el Numero 7, per recollir marranxes a Pages.
Una vida efímera a Can Quintana, estrenat, xocat, desballestat.



El Pegaso Comet cisterna, comensa
l'era moderna.