Imatge del Pont avui en dia.
El Ramon Camprubi Avi, cap a la sorrera
de Conanglell
passant pel pont de La Coromina.
Obres per refer el Pont després de la riuada.
Restes de l'aiguat.
Transports Camprubí, amb la Yumbo,
i el FORD V8,artífices de la construcció del nou pont.
Rescant al sol del riu, sobre una petita illeta,
amb la Yumbo Tusa de Cadenas.
El fill Camprubi el Joanja amb camió,
ajudant a refer
el pont, després d'un aiguat.
Carregant el camió del Sr. Camprubi, amb una
Yumbo Tusa Poclain, fabricada per Talleres
Unidos TUSA a Saragossa.
En aquestes imatges, Camprubí, opera
amb un altre Ford. El Ford barbes, ja
ensamblat a la Avinguda Icaria de Barcelona.
Miniatura del Ford de Camprubi.
Mes imatges del pont reconstruit.
Les columnes del nou pont,
dins la serp del riu TER.
El meandre de Torelló.
Un altre camió del Sr. Camprubi fill, principal
transportista de rocs,terres i sorres, a la Vall del
Ges.
Riu avall giravoltant La Colonia i fabrica de
La Coromina.
L'edifici de la Colonia, amb una escala i galeria
comuna i uns minis habitatges.
L'Ermita un poc allunyada de la colonia.
Precios passeig bordejat de platans
a l'entrada de l'antiga Colonia de La Coromina.
Publicidad de las maravillas de la Yumbo.
Esta máquina fabricada en 1965, era
una novedad, ya que era la primera
maquina fabricada íntegramente en
Espanya.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada