Troballa molt significativa per la historia de la automoció que no es pot deixar perdre.
EL TENIM PER ...VENDRE...RESTAURA...O MUSEÏTZAR. BERLIET GE-4581.
Frontis del Berliet. El vandalisme s'emporta el anagrama rodo sobre el radiador.
En aquest estat es troba a rel, de que el seu anterior Amo l'estava restaurant, quant la mort s'apropa per emportant-sel. Tal com va quedar, aquell dia, ara esta. La majoria de les peces desmuntades del cos principal, ara si totes en estat de restauració, no faltant-li ni una. Aquest camio per mi es únic, ja que si algun visita al museu Berliet de Lyon, no si veu, si de similars, ja que aquest model es fabrica des de 1913 fins 1932, una llarga quantitat d'anys, en que es feien reformes continues, a mes de introduir elements mes moderns.
El anagrama que falta.
La cabina construïda totalment de fusta.
Paret darrera el motor a cabina.
La documentació del camió.
Carnet i Fitxa tècnica.
Les seves característiques mes importants son les següents.
Berliet CBA de 1925 aproximadament. Matriculat a Girona el 17/2/55 lo que comporta que el camionet ja havia fet una gran volta, per el estat bei.
Amb un motor potent de 4 cilindres de 5,3 litres i 18 cavalls fiscals.
Dues places amb una tara de 2.320 kg i una carga màxima de 1500 kg.
Numero de Bastidor.
Un desglossament de totes les peces que es varen desmuntar per netejar, repassar i tornar a muntar.
cambi caixa.
la mateixa restaurada.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada