2 de jul. 2012

HERMANOS BALSELLS.

Corria el any 1934, els germans Balsells, estrenaban el FORD, el seu primer camió.




L'STEWART


Tot baixant La Panadella, també es va accidentar.
Al seu costat la carrosseria de un altre camió accidentat.




El Stewart de Germans Balsells, al 1958, que en un principi, nomes feia rodalies, per cause de portar encara un motor de betsina i frens de barilla impossible circular amb aquestes carregues.
Tallers ESCUER el taller numero- 1-de les transformacions li acoplá 
un motor Perkins i frens d'aire amb els quatre bombins sobresortien a l'interior de les rodes. Un contrast entre lo nou i lo vell
Al costat la OSSA de la família.






Sempre a primera fila, els Germans Balsells, substitueixin el Stewart al 1961 per un AUTOCAR, ja un pes pesant del parc movil.
En aquesta imatge al costat de la cabina com a frontis de la caixa, apareix la ma de Sucarrats, els laterals estan trets. La marquesina per aguantar el pes, es tenia que fer a consciencia.



El DESOTO, camió molt valorat per els 
transportistes de la Palla, per el seu gran 
capo-motor.









El SISU dels Germans Balsells, carregat de palla i apuiada sobre el lateral, mostra de lo fermes q'eren les carrosseries de Sucarrats, comentades tanmateix en aquest Blog.




El Pegaso 125, ja conegut en aquest Blog, carrossat per Majoral de Igualada. Aquest camió va ser venut al propietari del Hotel Trave de Figueres, també tractant de farratges.

Aquest camió va tenir un accident a Alcarras,
es va arreglar i fer una nova cabina.







El Joan per Sant Cristòfol, beneint la OSSA.


Aquest Volkswagen, va substituir a la OSSA.