Transports La Comarcal, estava molt vinculada als actes
lúdics de Torelló, col·laborant el Senyor Vinyeta el seu
propietari en tot lo que calia.
En aquesta ocasió carregant els" Patjes" i el "alguacil" (el Marti
de la colecta) al seu camió, dins els actes de inauguració del pasatje
de La Sagrera.
El "Patje", també era el encarregat
d'obrir les processons religioses de la Vila.
En aquest cas. El Corpus Christi.
Els nans de Torello, incloent els "Patjes"
eren 8, fen danses en grups de quatre davant
els gegants.
El Pegaso, amb el motor de benzina de 125.
Abaix ja reformat amb el motor Pegaso Diesel.
Entrant al pasatge de la sagrera de Torelló i
sortint d'ell. Els Heraldos i l'alguacil, tinguen
que amagar el cap, ja que el camió pasa ben Just.
El gegants de Torelló fins l'any 1908 es llogaven
a Barcelona a la Botiga de "El Ingenio". Pujaven
amb el tren i al acabar les festes, via ferrocarril
es tornaven a Barcelona. Al 1908, veien L'ajuntament
que aixo dels gegants agradaba a la gent va decidir
comprar-los, concretament al Senyor Benito Escaler.
El Rey va tenir que ser de Turquia i la noia es va
aconseguir del Poble. La pubilla de Puig-Bacó.
Transports La Comarcal, estava molt vinculada als actes
lúdics de Torelló, col·laborant el Senyor Vinyeta el seu
propietari en tot lo que calia.
En aquesta ocasió carregant els" Patjes" i el "alguacil" (el Marti
de la colecta) al seu camió, dins els actes de inauguració del pasatje
de La Sagrera.
El "Patje", també era el encarregat
d'obrir les processons religioses de la Vila.
En aquest cas. El Corpus Christi.
Els nans de Torello, incloent els "Patjes"
eren 8, fen danses en grups de quatre davant
els gegants.
El Pegaso, amb el motor de benzina de 125.
Abaix ja reformat amb el motor Pegaso Diesel.
Entrant al pasatge de la sagrera de Torelló i
sortint d'ell. Els Heraldos i l'alguacil, tinguen
que amagar el cap, ja que el camió pasa ben Just.
El gegants de Torelló fins l'any 1908 es llogaven
a Barcelona a la Botiga de "El Ingenio". Pujaven
amb el tren i al acabar les festes, via ferrocarril
es tornaven a Barcelona. Al 1908, veien L'ajuntament
que aixo dels gegants agradaba a la gent va decidir
comprar-los, concretament al Senyor Benito Escaler.
El Rey va tenir que ser de Turquia i la noia es va
aconseguir del Poble. La pubilla de Puig-Bacó.
Transports La Comarcal, estava molt vinculada als actes
lúdics de Torelló, col·laborant el Senyor Vinyeta el seu
propietari en tot lo que calia.
En aquesta ocasió carregant els" Patjes" i el "alguacil" (el Marti
de la colecta) al seu camió, dins els actes de inauguració del pasatje
de La Sagrera.
El "Patje", també era el encarregat
d'obrir les processons religioses de la Vila.
En aquest cas. El Corpus Christi.
Els nans de Torello, incloent els "Patjes"
eren 8, fen danses en grups de quatre davant
els gegants.
El Pegaso, amb el motor de benzina de 125.
Abaix ja reformat amb el motor Pegaso Diesel.
Entrant al pasatge de la sagrera de Torelló i
sortint d'ell. Els Heraldos i l'alguacil, tinguen
que amagar el cap, ja que el camió pasa ben Just.
El gegants de Torelló fins l'any 1908 es llogaven
a Barcelona a la Botiga de "El Ingenio". Pujaven
amb el tren i al acabar les festes, via ferrocarril
es tornaven a Barcelona. Al 1908, veien L'ajuntament
que aixo dels gegants agradaba a la gent va decidir
comprar-los, concretament al Senyor Benito Escaler.
El Rey va tenir que ser de Turquia i la noia es va
aconseguir del Poble. La pubilla de Puig-Bacó.