25 de maig 2014

LLEVANT-PARK MAIG 2014.








Amb sol esplèndid i una temperatura mes que agradable, arranca la primera fira del motor a Parets del Valles. Concretament front i dins les instal·lacions del Restaurant i aparcament de LLevant-Park.

La fira estaba oberta al mon del motor pro especialment als camions amb les seves diferents modalitats, rígids, trac-tores decorades, tuning, classics i alguns del triple 0.

Els mes matiners a les nou del mati, ja es anaven col·locant junt amb de les seves categories, i tot seguit anar a fer la inscripció, quedant tot ben registrat seguin les normes dels events del motor.



Lo primer: inscriure's.




Els Decorats.























El Tunning.














Els Classics.










Els Americans.





Els Rigids.







Col·laboració de VOLVO amb una trac-tora i gorres per al públic.



Vehicles de la triple O, agregats.
En el bosquet proper unes carpes dels comerciants de Parets.













Despres de les acreditació, acompanyats per la Guardia Urbana de Parets, es va fer el recorregut del mati, amb una desfilada per els carrers mes emblemàtics del Antic Parets, amb final altre vegada als carrers del polígon de LLevant-Park.
 Cal afegir que totes les cruïlles estaven controlades, lo que va permetre fer un recorregut net i rapit, al no deixar espais i la bona marcha. 
Com San Fermin. Rapit i net.












Un dinar de germanor ofert per gentilesa de Ricard Bassart, propietari del complex de LLevant -Park, a tots el participants i una llarga tertúlia entre camions avançava la tarda, abans de el esperat campionat de POLS.

El campionat de Pols.















 

El Premis.

Sobra el escenari de " La Salseta de el poble sec". Amb les autoritats de la Població, Regidora i Senyor Alcalde, es varen entregar els premis amb les diferents modalitats. Decorats, classics, tunejats, campions de POLS, amb un ambient de gran festa, i sobre tot amb molta col·laboració dels participants i públic que acompanyava.





Oriol Tomas, coordinador, dona les gracies a
 BATMAN, per la seva assistència, despres de 
haver estat treballant pel mati, arribant tard
 a la trobada i el públic no el va poder votar.


Campió i sot-campió, de  POLS.
recollint el seus premis.


Tercer guanyador.




Reben el Premi de camions classics.

Recollin el premi, de dos guanyadors
que per motius familiars varen tenir
que abandonar anticipadament la festa.






El Senyor Alcalde de Parets, fent l'entrega del trofeu
a "El NENE"








Tot seguit es va fer la foto oficial amb tots els participants, com entrega de un diploma de agraïment al amfitrió, el Sr. Ricard Bassart.




Ruta nit.

Arribada la foscor es l'hora, de lluir-se els camions tunejats, amb les seves llums llargues i de colors, copia de les concentracions de Las Vegas.



















ADEU. FINS LA PROPERA.




















23 de maig 2014

RALUY ELS MERCEDES. (el Blau) . (el Vermell).(el Veig).(el Butano)




Alguns Mercedes 1513, del circ Raluy.
EL BLAU. La dubte de aquest camió es que al capo
exterior es denomina 1513, i si la memoria no hem
falla aquest camió te la imatge de un L-328, fabricat
en el període de 1961-1969.



En un principi de la fabricació d'aquest model
el motor que equipada era un 6 cilindres,
amb una potencia de 100 CV. Era un vehicle
lent, pro fiable, també el seu PMA, era reduït
 9000 kilograms.  Durant aquest període de 
fabricació, es va  anar millorant, tant 
estèticament, com en el motor arribant a 1969
amb 150 CV.




Matriculats a Tarragona, tot mes o menys a la mateixa epoca.



EL VERMELL. Un altre model.
El 320.







EL VEIG.   
Un altre  Mercedes de capo curt dels Raluy.
Amb matricula de L'Aldea.  T-2609-AL, aquest
venia amb el seu germa el T-2608-AL. Pintat
de color butano, color original de la gama 
Mercedes d'obra.















21 de maig 2014

TATA ( a la India, Segon).




Imatges de mes camions TATA, circulant per les
carreteres de la gran India.

COMENTARIS:


Sobre la cabina una coberta de roda.
¿qui la muntará?



Estranya  cabina, Mercedes?. El frontis tampoc 
quadra en cap de les marques que hem vist.






quatre eixos, amb el acerbi davant els dos bessons.


La decoració es impressionant tant davant
com darrere.


Aquest encara recorda el nom anterior de TELCO.





Interior del TATA, la direcció es mecanica
amb una creueta al mitj, que es te que engrasar.
El seient angles de ferro soldats. I algun
volant es deu partir fen força, ja que nomes te
dos radis i girats al mateix cantó.


Poques floritures als pasos de rodes,
el fang i els mals camins, ho impedeixen.



Extranyes creus gamades a banda i banda
 del frontis. Els vidre poca visibilitat.
Els fars de Mercedes.



Descarregant combustible, sobre el para xocs
el limit de velocitat, 40 k/h.I sobre el capo, inflamables,
que treballa per la gran companya estatal de petrolis.




ASHOK LEYLAND.




A L'India Tata i Ashok, son les dues empreses majoritàries del mercat de vehicles industrials. Elles dues copen el noranta per cent del mercat.
Fundada al 1948 a Chennai, va ser una empresa impulsada per part del estat Indi, despres de la seva alliberació dels Anglesos.
Els seus inicis varen ser  pel muntatge els petits coches Austin, i el autobusos amb chasis i motor de Leyland Comet. Com Tata mes endavant ja va anar caminant sola, no sense una ajuda tècnica de la japonesa Hino, en el seu camí.


Una bonica cisterna de 4 eixos


Vista interior de la cabina artesana.



Repostant al Poste. Dalt sobre el parabris
All India Permit, deu de ser com la tarja de 
transport Espanyola, local,comarcal, nacional.