8 d’oct. 2013

JEEP-VIASA FURGON.


DETALLES.









Detalle de el interior, con un verdadero tablier de turismo,
mando de intermitente de EBRO, así como el de las luces,
 y bocina .Debajo las cajas de fusibles con el cableado. A la
derecha el calefactor opcional y los mandos de cambio y
 reductora.



Detalle de la calefacción eléctrica, con
ventilador. Las dos ventanas eran para
 dirigirte el aire. Si voy solo cierro la de 
la derecha y mas calor. Si vamos dos,
abrimos las dos ventanas. Esta calefacción
la usó Pegaso en sus primeros tiempos,
debajo el puesto de conducción.


Cuenta kilómetros, parecido a Pegaso.




El pare, el acelerador de mano y las llaves.





El motor ocupaba parte, de la cabina interior
y parte del comportamiento de carga.



Puerta lateral de dos hojas.







imagen borrosa de la parte de capó, que 
da al compartimento de carga.





Oberturas para deposito de agua, y de 
Gas-Oil, en el lateral derecho, ya que el
motor va por detrás del eje delantero.
Tambien hay un hueco, para poder subir a la
baca del furgón.






Primer peldaño para acceder a la Baca.





Otro detalle, donde se ve el compatimento motor
 Detalle de el tubo que viene del exterior, para
el relleno de agua, al radiador.



FECSA EBRO. F 100.




Plena de pols, esperant un lloc, per exposar-la.





 El seient de la combi.


El volant amb una funda protectora
del darrer xofer.


 Publicitat de l'època de la furgoneta F-100,
era dura i batalladora, jo recordo
 carregar-la de caixes de conserva,
 originaries de Galícia, al ser la mercaderia de poc volum,
 pasabes de 1500 kilos.



la realitat, era molt manejable.



Els diferents formes de servir el vehicle al client
segons les necessitats.


   Per carrega i per passatgers.









FECSA-ENDESA. Land Rover y Nissan.






Imatges de els ultims LAND-ROVER, de Fecsa-Endesa, abans que arribes el renting.











Ja amb el nom de SANTANA.



Aquest Nissan, esta blanc, estaba guardat a una cova 
amb filtracions de Sal. Per llimpia i recupera.




Aquest vehicle, va passar un dia al carrer.
Resultat la desaparició de les dues òptiques.



6 d’oct. 2013

FORD BARBES.








Fabricat al Canada.

 El Ford Barbes del Senyor Francesc Palau.Curosament guardat,
esperant lluir-lo en alguna trobada. Aquest camió esta en perfecte
estat de funcionament, sols li cal renovar la ITV, ja que al ser un
vehicle industrial de mes de deu anys la te que passar cada sis mesos.









D'aquest mateix model, la factoria de Ford
 a l'avinguda Icaria de Barcelona,tambe es va
produir.