26 d’oct. 2011

CANADA. Camions.

Fotografias de las diferentes configuraciones de los camiones en Canada.



Si hay que transportar carga voluminosa como tuberia, camion largo.


Si hay que transportar pesada pasta de papel, montones de ruedas.






Configuración de la Bañera, división de los pesos en las ruedas.


De buena mañana, trapo y camion limpio.





El circuito de formula 1 de Montreal cada año se monta
 y se desmonta, el resto del año es un espació publico.



Tres ejes y con morro repartiendo agua por el centro histórico de Quebec.


Aqui tenemos a otro repartidor.Esta vez cerveza.


Aquí va otro repartiendo huevos.





Aqui tenemos el que nos trae la cerveza al Hotel.



Descargando un compresor en la calle.



Sobre la acera filmando un spot publicitario.



QUE PROBLEMA TENEMOS QUE LOS CAMIONES CIRCULEN POR EL CENTRO DE LA CIUDAD.



MAS CENTRICO IMPOSIBLE, EL CAMION VIENES DE AUTODESCARGARSE MATERIAL DE CONSTRUCCION.





LA PICK-UP QUE SIRVE PARA TODO.


DETALLE DEL ENGANCHE DE LOS DOS MEGA-TRAYLERS Y LA PROTECCIÓN.



A TODO PASTO POR EL CENTRO CIUDAD.




25 d’oct. 2011

LOCOMOVILS O TRENS RENARD. 2.

Algunes imatges dels trens Renard,
 de Riegos i Fuerzas del Ebro al 1916.

PONT DE LA SOLANA.




Maig1916. Fi de les obres.

 


Pont de La Solana,durant les obres oficials de resistència fetes pels enginyers D'obres publiques del govern espanyol, amb un pes viu de 10 Tm i mort de 6 Tm per cada arc,fetes al maig de 1916.(Obsevem  els sacs de pedres fent de pes mort. )                                



Pont de La Solana,vista lateral amb l'embassament de St. Antoni ple, amb uns tipics carros de la època passant-hi.
 Juny 1916. Observem les velles terrasses de vinyes mes en lla del pont que van ser plantades,segurament pels primitius catalans que es varen insta-lar a les estribacións de les muntanyes del Pirineu. Fugin dels moros invasors en la edad Bàrbara.
 A prop d´aquest lloc, trepitjat els romans abans de Crist,cobraven e tribut i tenien una torre falsificada. (sic )



Pont de La Solana. La presa de Susterris i la central elèctrica de Tremp es van construir a 70 Km del final del tren de via estreta (estació de Balaguer del tren de la sucrera Menàrgens) i a 105 Km del tren de via ampla ( LLeida ). El transport per carretera es feie amb les Locomotores de vapor que veuen en la foto.
 (trens Renart ).


Trobat en la pared de un Bar.


Delatat pel fum passant per davant el monument a Colon.