14 de març 2013

GUIXARO 2013 DISSAPTE.








Imatges dels vehicles que es varen presentar el dissabte a mes 
dels incombustibles del dijous.












Amb els papers mullat arribant tar i sense calendari, vaig sortir amb un company i un Toyota modern a perseguir-los  Algun amb dir que anaven a BUSA.
Pues cap a BUSA ens dirigim.























La serra de Busa. Impressionant.




El pla de BUSA.









Preciosa imatge del embassament de Sant Llorenç de Morunys-








Les mines de guix.



La serra de Busa de cop i volta queda trencada separ-anse uns metres del reste.
La presó mes barata del mon, sols es necessita un tronc de quatre metres que serveix de entrada.
Ni parets ni habitatges, ni reixes, sols el tronc de quatre metres.
Es entra el pres. Es retira el taulo. I la presó queda tancada,


Detall del pas a presó de BUSA.
Avui en dia una palanca segura ens deixa passar.


Mes imatges de la presó sense parets unica al mon.
La trencada de la serra de BUSA.





La passar-ela per entrar a la presó.



La Presó.





Plantacions de Arbres, els quals propicien,
que en el seu subsol creixi la trufa. Vallat ivigilat.





La serralada de BUSA.











A l'hora de dinar sense haver trobat a ningú.
 Decidim dinar en un Restaurant d'alta muntanya.



Magnific Restaurant. Magnific menjar.





Tot baixant a Casseres i el Guixaro. El tractor amb bales de palla
esta inclòs en el paisatge, sempre el trobes.









EMBASSAMENT  DE CUA DE CAVALL, AL ALTRA BANDA DE LA SERRALADA.









LA BUSTIA DEL LLIBRE DE VISITANTS,DESFETA A CONSECUENCIA DEL VENT.




AL FONS LA MINA DE GUIX.



CAMINANT CAP A   LA PRESÓ DE BUSA.










Arribada a el Guixaró. El primer UNIMOG.



L'Unimog d'Olot.















Un altre Françes.


Els convidats de França amb Peugeot.




Balaguer.




























Un tot-terreny Peugeot del Pais Vei. França.


El Organitzador de la Proba, en la presentació de un Llibre.




TORELLO. CAN TARRES




Als anys 66 i 67 , hi hague una forta tirada de les filatures de la Vall del Ges-Ter.
 Concretament a la fabrica Ignasi Font S.A. Coneguda per Can Tarres, sota el Santuari de la Verge de Rocaprevera.
El transportista habitual de la fabrica. La Comarcal. SA. Al no tenir suficients vehicles quan arribava vaixell per pujar el cotó des el Port de Barcelona, llogava a la empresa Transportes Ochoa. SA. de Saragossa amb sucursal a Barcelona, concretament a la Gran via de les Corts Catalanes, a l'època Avenida de Jose Antonio Primo de Ribera.

Les imatges del Pegaso Trayler, corresponen a volguer fer passar el camió per una porta  massa petita.







El Pegaso baixa la forta pendent de mes de un 15%
amb la gran embalumada, quan es dona conte ja no pot frenar,
d'aquí el anunciat de fer passar un camell pel forat d'una agulla.




Pro va entrar i descarregar.





La fabrica, actualment abandonada.