19 d’abr. 2011

2ª Trobada de vehicles antics de Sant Andreu de Palomar 2009





















EL MG. NUMERO 1 DEL COMPANY CESAR DE LA CRUZ.





















LA CRISTINA DESTACADA AMB EL NUMERO 21.








DESPUES DEL RALLY UN BON DINAR DE GERMANOR.




LA TAULA DE LA JUNTA.
Com cada any, per l'octubre, es va organitzar a Sant Andreu de Palomar una trobada de cotxes antics.
Organitzat pel Sr. Cesar de la Cruz i patrocinat-recolzat per la unió de botigues de l'Eix de Sant Andreu, es va fer una petita desfilada pels carrers del barri i amb estil rally pel pont de Sta. Coloma, carretera de la Roca fins arrivar a palau Solità i Plegamans, on els amics de "l'Eix" ens van obsequiar amb un esplèndid àpat i llarga sobretaula.

14 d’abr. 2011

XAVIER ARGELICH a Golmes.





En una granja pertanyent a la família Argelich,
 en Xavier hi guarda dues petites joies.
 El Bedford anglès, un dels més emblemàtics
 camions dels anys quaranta i
 també un Ford v 8 de betzina 
completament restaurat.(Ford Maria de la O)
Ha estat una alegria el poder veure'ls i
 fotografiar-los.
Un fort agraïment a en Xavier,per les seves atencions.




13 d’abr. 2011

FABRICATS A BARCELONA




La empresa Hispano Suiza, va començar a fabricar camions al carrer de la Sagrera de Barcelona al Barri de Sant Andreu de Palomar.En aquest barri ja es fabricaven altres vehicles com motos i motors de avions, sen molt castigat durant la guerra civil Espanyola.







Anuncis.



















HISPANO-SUIZA






 Vehicles fabricats a Barcelona a la fàbrica
 Pegaso de la Sagrera.








Ford fabricat a la Avinguda Icaria de Barcelona.



FORD. Oris.




Imatges trobades, dels models de els dos primers camions, de el Sr Josep Maria Castells en societat.







Amb un Ford ( Maria de la O ) com aquest el Sr. Castells va començar a servir material de construcció als contractistaS de la època.




Amb un Ford 917T muntat a l'avinguda Icària (Barcelona), procedent de USA es pujaven les còdols del riu per reconstruir l'ermita d'Oris.
Al ser tant forta la pendent, amb 1000kg el camió quasi bé no podia, la solució per poder pujar 3000kg d'una vegada va ser fent els viatges marxa enrere.